Ugrás a fő tartalomra

Maci, Zsuzsi


Ennek a takarónak-párnának története van. Most nem mesélem el, álljon itt csak  a tanulság:  mától rendelést csak előlegfizetéssel vállalok. Ebből már sejthetitek, nem a boltba készültek, most mégis oda mennek.

 Acest set de pătură-pernă are povestea lui. Nu vi-l spun acum, să fie de ajuns morala: de azi  accept comenzi personalizate doar cu plata unui  avans.  Deşi nu le-am făcut pentru magazin, acum le găsiţi acolo.

Megjegyzések

Zsuzsa üzenete…
Huh...de sajnállak! Nem értem mi van ezzel a világgal (nekem az albérlőim nem fizetnek).
Vacskamati üzenete…
Katám, ez olyan bájos, hogy cseppet sem aggódnék, hogy nem kél el. Marad a bosszúság, és a megrendült bizalom. :((
Marika üzenete…
Sajnálom mert ezért más fontos dolgok maradtak el :(De olyan bájos hogy biztos gazdára fog találni.

Ui:
Még egyszer nagyon köszönöm kedves vagy máskor is (((:jöhetsz:)))
katafolt üzenete…
Eh, ilyen ez. Majd lesz valahogy.

Marika, ne aggódj, amit neked adtam át, azt egyéb miatt nem tudtam volna vállalni. Majd szólok, ha lesz még olyan.
Ezt a Zsuzsis-macis szettet még a nyáron rendelte a kliens, és nem csak ezt. Akkor elfogadtam a magyarázatát, hogy miért csak karácsony előtt tud majd fizetni. De mivel még mindig bizonytalan, nem tudok tovább várni rá.
Huligánlány üzenete…
Hát igen, ez nehéz kérdés, mert ha valami nagyon speckó, akkor igenis fizessenek előleget, hiszen nem biztos, hogy el tudod adni másnak... És amúgy is eldobom az agyam attól a hozzáállástól, hogy nekem, mint "szolgáltatónak" haptákban kell(ene) állnom, de ha a megrendelő lemondja, hát vegyem tudomásul... Nem is állok haptákban...
Aledi üzenete…
Á, pocsék dolog ez! Sehol máshol nem működik így, mint a kézműves szakmában. Egy szerelő már arra is pénzt számol fel, ha ránéz a csapra, naná, hogy az anyagköltségen kívül még előleget is kér. Amúgy... én sem szoktam kérni... de azt hiszem, ha névre szóló dolgokat rendelnek ezután arra majd fogok :) Gyönyörű egyébként, valóban, hamar elviszik majd, így ünnepek előtt (Nekem is van olyan rózsaszín virágos anyagom:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi