Ugrás a fő tartalomra

Halacskás

  Ha sokáig tart ez a bánatos, esős idő, kénytelen leszek minden eddigi
állatkámat tarka párnára varrni :).
 Ma a halast mutatom, lesz még kutya, macska, teknős, lovacska is.A hal a boltban van már.




 Dacă timpul o ţine tot aşa, mă simt silită să cos toate modelele mele de animale de pînă acum în perne colorate :) . Azi vă arăt peştişorul , vor urma căţelul, pisica, broasca ţestoasă şi căluţul.Peştişorul îşi aşteaptă cumpărătorul în magazin.



 

Megjegyzések

Silerika üzenete…
A nyulacskás is nagyon tetszett, meg ez is. Olyan vidám anyagokat varrtál a párnába!! A pelenkaöltést a varrógéped tudja, vagy te varrsz ilyen szépen?!
Ili üzenete…
Nagyon szép, mint a többi!!! Minden rosszban van valami jó!
Tűtáncoltatók üzenete…
Nagyon aranyosak a párnáid.És még z anyagmaradékot is falják.Igazi foltvarrós.Üdv. Éva
katafolt üzenete…
Köszönöm :)

Erika, én varrom ilyen szépen a pelenkaöltést a gépemmel :D. Na, nem hencegni akarok, de amikor megvettem, azt hittem, majd varrja magától.Nem egészen így van, ügyesen kell irányítani, hogy egyenletesek maradjanak az oltések és a kanyarokat is vigyázva veszem be.

Ili, azért szívesen varnék valami syürkét szikrázó napsütésben!

Éva, ez is a cél. Sok-sok zsák anyagmaradékom van, ideje apasztani a készletet...
F.Gina üzenete…
Remélem, a lovacskásig kitart ez az idő, mert arra nagyon kíváncsi vagyok :)) Édes a kutyusod is :))
katafolt üzenete…
Ne aggódj, Gina, elkészültek, és úgy látszik, múködik a varázslat: süt a nap :)
Majd hozom őket sorjában, csak még fotózni kell.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi