Ugrás a fő tartalomra

Sok Zsuzsi olvas


 A mai napban az lett volna a jó, hogy adott végre egy hétfő reggel, amikor nem kell óracsergésre ébrednem és kisebb hadseregnek való szendvicset pakolnom. Amúgy sem alszom én sokáig, rendszerint fél hét körül ébredek, de nem felébredni nem szeretek, hanem felkelni olyan korán :). Mára nagy lustálkodást terveztem, sikerült is jól elaludnom, ám nyolckor ébresztő, szomszédi csetepatéval. Biztosan jót tenne nekem, ha most ezt kiírnám magamból, de képtelenség normálisan elmesélni, az én szomszéd nénim megnyilvánulásai rendre az örkényi abszurd határain mozognak...
 Morcosságom orvoslására felapplikáltam ezeket a régebben előkészített Zsuzsikat. Az anyagok kiválogatása,a rajzolás, vagdosás,felvasalás egy teljes napomba került. A varrás ennél azért gyorsabban ment, ha sikerül fel is ébrednem végre, lehet, hogy még ma készre varrom valamelyiket, mondjuk párnává.

 Ziua de azi s-a anunţat a fi perfectă:în sfîrşit o zi de luni cînd nu mă trezeşte deşteptătorul şi nu trebuie să fac sandviciuri pentru o armată. De obicei nu dorm pînă tîrziu, mă trezesc pe la şase jumate, dar problema nu e cu trezitul ci cu scularea :). Pentru azi am plănuit o leneveală lungă cu micul dejun în pat şi citit reviste.Nu mi-a ieşit, la opt m-a trezit  un miniscandal din vecini.Mai bine nu povestesc detaliat, să nu mă supăr şi mai rău...
Pentru a mă vindeca de supărare am cusut aceste aplicatii cu Sue citind, pe care le-am pregătit mai demult.Pregătirile mi-au luat atunci o zi întreagă, cusutul lor a mers mai repede. Dacă reuşesc să mă şi trezesc, poate fac o pernă cu una din ele chiar azi.

Megjegyzések

Aledi üzenete…
Jaj, de szépek!
Alexandra üzenete…
Kati, sunt P E R F E C T E! Minunate. Abia astept sa vad pernutele sau gentile...
Kaoka üzenete…
Ezt mind te Zsuzsiztad? :D Könyvhét van nálatok? Nagyon szépek lettek. Na félre téve a viccet, részvétem a szomszédnéni miatt. Erre sajnos nincs gyógyszer.:(
katafolt üzenete…
Köszi,Adél!

Sanda, ma bucur ca iti plac !

Kaoka,nagyon rég akartam már ilyen párnákat csinálni és mostanában igyekszem többet készíteni mindenből, ha már elkezdem...
Shushanna üzenete…
Lehet, hogy azért olvadozom, mert én is Zsuzsi vagyok?:)))

Nem hiszem... ezek gyönyörűségesen szépek, kedvesek így együtt!
Egyébként - és remélem ezzel senkit nem bántok meg - a kedvenc foltvarróm vagy! Zsuzsi ide, Zsuzsi oda... Sokszor csak úgy esti altatóként nézegetem a munkáidat.:)
Bakarasz üzenete…
Régi "titkos" olvasód vagyok, és csak csodálni tudom a dolgaidat. Ezek a Zsuzsik is nagyon szépek, gyönyörűek az anyagok, amiket összeválogattál. Csatlakozom Shushannához: kiragyogsz a többiek közül egyedi, pontos, szépséges munkáiddal és a blogodon keresztül is érezhető kedvességeddel, szerénységeddel. Maradok nálad továbbra is, gyönyörködni!
Üdvözlettel: Ági
Móni üzenete…
De szépek ezek a Zsuzsik!
katafolt üzenete…
Zsuzsi,Ági, irulok-pirulok és köszönöm :)

Köszi, Móni, rég nem varrtam Zsuzsit,most jó volt szöszmötölni velük !
Abile üzenete…
Azt már én is megtapasztaltam, hogy a varrás öröme minden rossz hangulatra, külső-belső fájdalomra gyógyítólag hat! Gyönyörűek ezek a Zsuzsik ... és nagyon sokat készítettél belőlük!!
csipkelelkű üzenete…
Bűbájosak. Nekem egyszer EGY Zsuzsi került egy napomba :) Na jó, egy délutánomba, de akkor is.
Szomszédok, hajjaj...
katafolt üzenete…
Olyan is volt nekem is, de egy idă utţn már gzorsabban megy.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi