Ugrás a fő tartalomra

Pipacsos női garnizon :-)











Tegnap végre lefotóztam a pipacsokat és a kislányszoba álmos lakóját.
Az idei év munkái közül ez volt a legstrapásabb és a legszebb.Többször nagyon elfáradtam vele,de nagyon szerettem varrni.Hálás vagyok,hogy ekkora örömmel és megbecsüléssel fogadták.Amint látjátok,az egyik őszi lány is ide költözött.

Ieri am fotografiat peretarele cu maci şi proprietara lor somnoroasă.Aceste două peretate au fost cel mai greu (şi totuţi cel mai frumos) de terminat din tot ce am început anul acesta.Am obosit,m-am chinuit mult cu ele,dar a fost şi plăcut să le cos.
Mă bucur mult că proprietarilor le place.După cum vedeţi,una dintre păpuşile mele de toamnă s-a mutat tot aici.

Megjegyzések

...tiktakro... üzenete…
Peretarele sunt perfecte in aceasta camera ! se potrivesc de minune si dau un aer atit de modern...din cite am vazut chiar ai avut mult de muncit pe ele....dar a meritat! sunt frumoase!
Iar mica somnoroasa care doarme dusa pe burta ursuletului este o scumpa...
martimez üzenete…
Nagyon megérte az időt és fáradságot,szuper lett
Abile üzenete…
Gyönyörű lett a pipacsos falvédő! És a pici Manócska, ott a szőnyegen! :o))
Marika üzenete…
Nagyon szép ,megérte a fáradságot .
"Biztos sokat varrtatok így elfáradni ":)) Tündér
Geta Grama üzenete…
O minune ! Si peretarele si fetita !
katafolt üzenete…
Merci,dragelor!De fapt pozele nu sunt prea reusite,dar fetita chiar e o comoara.

Köszi,csajok.A kis tündér igazi örökmozgó.Csak egy másdpercre pihent meg,sikerült megörökítenem a pillanatot.
Anita üzenete…
Ezért érdemes volt elfáradni!
Csilla üzenete…
Csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon jól sikerült és látszik, hogy rengeteg melód van benne, de megérte.
Ismerek én is egy ilyen örökmozgót :)))
Éva blogja :) üzenete…
Nagyon tetszik a falvédő! Olyan, mintha egy nagy rét telis tele pipacsokkal! Manóka is édes!:)
Edige üzenete…
De jó...
Ibcsy üzenete…
Gyönyörű szép!
katafolt üzenete…
Kösz mindenkinek !
F.Gina üzenete…
Hű, meg ha ! Gyönyörű lett !
Ela üzenete…
Ti-au reusit perfect Kati! Camera arata foarte bine iar fetita este o scumpa , asa cum doarme!Felicitari!
Monika üzenete…
Elolvadtam,látva ezt a kisangyalt,ahogy alszik!!!!Kata!Már megint csodát alkottál!!!!!
Az a legnagyobb jutalom,ha látja az ember,hogy örülnek a varrományának....
katafolt üzenete…
Köszi,aképek sajnos nem jók,nem igazán látszik,mennyit matattam rajtuk...ennyit rég nem kukacoltam !

Merci,Ela !
Daniela üzenete…
superbe peretare, Kati! imi place si combinatia de culori! e rafinata si relaxanta; Bravo!!
Budai Detti üzenete…
Nagyon-nagyon SZÉP! Tényleg megérte a munkát! (De az az édes kis picúrka a földön: elragadó.)
katafolt üzenete…
Multumesc,Dana !

Köszi,Ejkukk !
Alexandra üzenete…
Ah Kati, bine ai revenit, te pierdusem... chiar am intrebat-o pe Geta despre tine! Ce camera frumoasa are fetita, ce bine ti-au reusit quilturile de perete! Si tablouasele sunt facute tot de tine, nu?
Juhizs üzenete…
Mit is lehet mondani ennyi bejegyzés után... egyik szebb fotó, mint a másik ;-)
katafolt üzenete…
Merci,Sanda,sunt cam pierduta intre treburi...tablourile decoreaza camera mai de mult,de fapt de la ele a venit ideea peretarelor cu maci :-)

Köszi,Juhizs :-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi