Ugrás a fő tartalomra

Nyertem! :-)








Nem szoktam nyerni...úgyhogy meglepődtem,amikor Zazálea szólt,hogy én vagyok a meghírdetett játék egyik szerencsés nyertese.Ráadásul-biztosan álmos lehettem-úgy értettem,EGY szalagszövéses darabot nyertem,erre tessék,enyém az egész gyűjtemény.
Mind gyönyörű,de kedvencem a leg(f)első.Még nem tudom,mibe varrom bele őket,de van azért pár ötletem:táska,párna,ki tudja...ha valaki egy kis időt is küldene,tán hamarább kiderülne.
Köszönöm :-)

De obicei nu prea cîştig,de aceea m-am mirat,cînd zazálea mi-a scris ca eu sunt norocoasa.Nu ştiu de ce,am înţeles ceva greşit-îmi era somn,probabil- credeam ca am cîştigat o singură bucată,însă nu,toate cinci sunt ale mele.Una mai frumoasă decît alta.Favorita mea e cea din prima poză.Încă nu ştiu ce fac cu ele,dar am idei:geantă,pernă,cine ştie...dacă cineva îmi trimite şi puţin timp în plus,poate aflăm mai repede.
Merci :-)

Megjegyzések

csutkailda üzenete…
Kedves Kata!
Gratulálok!!!
Úgy látszik, hogy most jött el az ideje, hogy nyerj!
Legyen örömöd benne!!!
Kékbálna üzenete…
Gratulálok!
Nagyon szépek
katafolt üzenete…
Köszi,szerintem is csodásak.
zazálea üzenete…
Hát csak varrjál belőlük valamit, örülök az örömödnek!
Nem tudom,mi ez a reklámdili,amiről írtatok, mit töröljek a blogomból, hogy elmúljon?És mitől jött ez oda hozzám...
Szera üzenete…
Gratulálok! Nézz be hozzám!
mmama üzenete…
Gratulálok , kiváncsi vagyok a felhasználására mit találsz ki.
Cic üzenete…
WOW! Gratulálok! :-)
Majd kíváncsian várom az elkészült darabokat is, amelyekbe belevarrod.
katafolt üzenete…
Zaza,sajnos,nem tudom,mitől lehet,de nem csak nálad van,most hírtelen nem jut eszembe,kinél szoktam még így járni,de majd figyelek.

Szera,voltam,köszi.

Mmmama,Cic,kösz nektek is.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi