Ugrás a fő tartalomra

Kékek,macskák







A régebbi kék macskás párna kukacolt változata mellé készült egy macsek-könyvjelző is.Mindezt persze nem ma varrtam,csak most lett végre kész.

Am cusut o variantă quiltuită după un model mai vechi de pernă albastră cu pisoi aplicat.Nu azi am făcut toate astea,azi le-am terminat doar...

Megjegyzések

F.Gina üzenete…
Pedig éppen most akartam kérdezni, hogy mikor tetszik aludni, kérem szépen ?!
Az a könyv a matska alatt is nagyon jó !
beszand üzenete…
Elizanikótól kérdeztem ugyanezt.
Hogy stílszerűlegyek , Gina után egy egyszerű macskakörmöt is írhattam volna.:)
Nagyon jó kékben ez a macsek.
Szömörce üzenete…
Nagyon jók :) És úgy ellopiznám a macskás könyvjelzőt ötletként az adventi vásárunkra :)
Monika üzenete…
Hjaj,Kata!Szorgos Kata!:)
Itten csak össze vagyok esve ennyi szépség láttán.Igyekszem,igyekszem,de valamit biztosan rosszul tsinálok.
katafolt üzenete…
Gina,az a könyv olyan jegyzetfüzetféle,a lányomé volt,de elcsaltam.

Köszi,Andi !

Szömörce,vigyed nyugodtan,ha felteszed a blogodra,esetleg tehetsz egy linket ehhez a bejegyzéshez,s akkor semmi gond.

Mammka,nem csinálsz semmit rosszul,csak inkább sok mindent,nem ? :-)
zazálea üzenete…
Hát, öregem, én már nem ismerek idejönni! Milyenek, milyenek?Hát olyanok, olyan Katafoltosak... :)
...tiktakro... üzenete…
ha! te-am prins ! deci ai si tu UFO-uri prin casa !! eu credeam ca tu esti genul "tai si cos pina la capat"...ce bine :)) inseamna ca nu sunt singura :))))
Nu stiu cum se face ca sunt alergica la parul de pisica dar ale tare tare-mi plac...mai ales cea de pe perna ;))
Elizanikó üzenete…
Az a kék macsek nagyon helyes !
Geta Grama üzenete…
Ma intrebam cand le-ai gandit, dar si cand le-ai facut pe toate...

E draguta tare pernuta si pisoiul si mai si !
Zelnice üzenete…
Annyira szeretem a kékjeidet...
Bea üzenete…
Nagyon helyes macsekok:)) A könyvjelző pedig hatalmas ötlet!!
katafolt üzenete…
Zaza,gyere csak,mondtam,hogy tele a ládám és most befejezős korszakom van.


Teodora,lada cu zestre e plina cu UFO-uri si in plus in fiecare zi incep ceva nou !
Köszi,Anikó,imádok makkákat varrni.


Geta,de gandit le-am gandit mai de mult,si mai am in cap sute.De facut,cand apuc,totdeauna lucrez la mai multe si cateodata mai si termin cate ceva.

Néha megunom a kékeket,de visszatérek,megnyugtató velük dolgozni.


Bea,már régóta varrok könyvjelzőket,macskából ez a második,de ilyen stílusban az első.Lesz még !
Katbo-Réka üzenete…
Ez a macskás könyvjelző tényleg csúcs!
kastanie üzenete…
és az anyagok is nagyon szépek!
az ilyen befejezős időszak annyira jót tesz az ember lelkének, ugye?
NeMe üzenete…
Buna! Am un blog nou acum, in care imi voi posta creatiile, m-as bucura sa-mi faci o vizita :)
falushtain.blogspot.com
katafolt üzenete…
Lesz még olyen,Karbö,jó modell.

Kastanie,tényleg jó,ilyenkor legalább úgy érzem,haladok is,nem csak a WIP-eket gyártom halomra.
katafolt üzenete…
:-) interesant nume ti-ai ales.O clipa nu stiam,cine esti...
Elena üzenete…
Imi place pisica asta! Imi trimiti si mie tiparul, te rog? Ce dimensiuni are perna? Poate fac si eu una. Elena
katafolt üzenete…
Elena perna,ca toate pernele mele e de 35 x 35 cm.Tipar nu am,si nu imi ies prea bune desenele facute pe PC,dar il rog pe artistul familiei,my son,sa-ti faca un desen ca lumea :-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi