Ugrás a fő tartalomra

Kipécézve

Ma nagyon sokat varrtam,pihenni ültem ide,erre most játszom:Katbo kipécézett!
A szabály szerint elmondok magamról 7 dolgot és kipécézek 7 további blogolót.

Hm...

1.Varrás közben egy színes gombostű fejét rágcsálom.

2.Néha idézetekben gondolkozom...nem tehetek róla,csak úgy eszembe jutnak,de ma már megállom,hogy ne mondjam el az épp mellettem állónak,bármennyire is találó lenne.

3.A kávé illatát jobban szeretem,mint az ízét.Megfőzöm...és szaglászom.

4.Imádok szótárakat olvasni.Kedvencem az 1892-es kiadású franczia-magyar szótár III kötete melynek utolsó szaváról -zythum-megtudhatjuk,hogy árpából készült ital.

5.Bárhol,bármikor tudok olvasni.Mindig van nálam könyv,lehet,hogy hülyén hangzik,de még temetésre sem megyek anélkül-van egy odavágó Prévert-vers(Chanson des escargots qui vont a l'enterrement).Kár,hogy nem ismerem a magyar fordítást,ha van erről a versről,megértenétek,miért hurcolom magammal,biztonságérzetet ad.

6.Az előző kibővítve.Szegény nagyanyámat kétségbe ejtettem kamaszkoromban azzal,hogy egyszerre ettem-vasaltam-olvastam.

7.Nagyon.nagyon-nagggyon rendetlen vagyok.Én vagyok a világ legrendetlenebb foltvarrója.Minden gond nélkül tudnék úgy varrni,hogy csak egy héten egyszer pakolok el,amikor már semmit sem találok.Épp ezért dobozolok és felcímkézek dolgokat.Ha már nem lehet igazi káosz,tegyünk úgy,mintha rend lenne :-)


S akiket én pécézek ki:
Márta néni
Zazalea
Colette
Endy
Martimez
Ezkriszti
Szömörce

Megjegyzések

zazálea üzenete…
Izgalmas dolog... :):):)
Szömörce üzenete…
Köszönöm :)
Ahama üzenete…
Hát tudod, nem leptél meg :). Amiket leírtál mind-mind belepasszol a bennem Rólad élő képbe. De árnyaltabbá tette, aminek nagyon örülök.
( A rendetlenség és az idézgetés, meg nem is tudom..., valahonnan ismerős :)))
katafolt üzenete…
:-) játszani jó!

Ahama,talán rokonlelkek vagyunk...
és elfelejtettem a legjellemzőbbet:csak földön ülve szeretek dolgozni :-).Szöszmötölésnél többnyire megy,az Aurorát azért nem teszem a földre(jelzem,varrtam már géppel is úgy,hogy a masina is a padlón volt),papírmunkánál nehezebb,de megoldható :-)
ezkriszti üzenete…
Ne rágcsáljál gombostűt! Minek kockáztatni...
martimez üzenete…
KÖszönöm a lehetőséget,elkezdődőtt az őszi szünet,így sorbanállás van nálunk,a tied nagyon tetszik,van hasonlóság köztünk szó mi szó...
katafolt üzenete…
Kriszti,már Benci is mondta,hohy neeem szabaaad ilyent csináááálni !


Kiváncsi vagyok,te miket írsz,Márti,az az érdekes,hogy miután megírtam,sorra
jutottak eszembe olyasmik,amikről nem nagyon gondolkozom egyébként,most mégis előjöttek,lehet,hogy terápiás haszna is van a dolognak ?!
36évi üzenete…
Nem, nem, a világ legtrehányabb foltvarrója én vagyok! :)))
Hetek óta scak dobálom be az újabb és újabb szatyrokat a szobába, van egy csapás, ahol még tudok haladni. Tegnap si az ebédlőasztalon varrtam.
A bárholvarrás és a gombostű stimmel. Csak én a gombos felét kint tartom. :DDD
katafolt üzenete…
:-))),csak le ne nyeljük valahogy azt a tűt!A saját szoba előnye és nagy hátránya,hogy ilyen kupit lehet csapni.Nálam még férj rosszalló pillantása sincs,a gyerekeket nem érdekli,saját erőből kell(ene) korlátoznom
káoszteremtő hajlamaimat.
Csilla üzenete…
Hú a rendetlenség sajnos rám is nagyon-nagyon igaz. Meg sem merném mutatni mi van nálunk a dolgozóba, amit minden túlzás nélkül egyszerűen rumliszobának hívunk. Mindig elhatározom, hogy na majd most, csinálom is egy darabig és aztán mindig közbe jön valami.
A kávéval én is így vagyok, havonta egy és azután is mindig rosszul vagyok félnapig, csak tudnám miért iszok mégis havonta egyet, talán rutin, vagy nem is tudom...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi